تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

عاشق شوید

عاشق شوید!

برادرها، خواهرها عاشق شوید

زندگی به عشق است.عقل به آدم زندگی نمی‌دهد...

عقل به آدم حساب می‌دهد که

چه جور بهتر بخورد،

چه جور بهتر بخوابد،

چه جور بهتر پلاسیده شود،

چه جور بهتر دل مرده باشد...

عشق است که در درون انسان آتش زندگی و شعله‌ی زندگی را بر می‌فروزاند...


-شهید بهشتی


نظرات 5 + ارسال نظر
Baran 1396/09/26 ساعت 06:55 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اول اینکه؛خیلی ممنون بابت این پست.بسیارها ممنون...
دوم اینکه؛ من معتقدم ،عاشق شدن آسونه. برای عاشق ماندن باید از گردنه های برف وبارون وکولاک زده گذرکنی...وبتونی خوشبختی بسازی.وخوشبختی هم ساختنی هست.شدنی نیست. تا عاشق بمانی...
بله عاشق شوید...وبه اذن الله عاشق بمانید...
+اون آهنگ پس زمینه..مثل پرچمی که توی باد....

خیلی هم عالی
بله عاشق ماندن سخت تر هست :)
و همچنین

صحرا 1396/09/24 ساعت 20:37

ولی بعضی ها هستند به آهنگ زمینه هم احتیاج ندارند ؛)

کاش من از اونا بودم

صحرا 1396/09/24 ساعت 11:20

چه قدر من عاشق این نوع حرف زدنم. مقتدرانه رسا و زیبا

سخنرانی باید اینجوری باشه
کاش اهنگ پس زمینشم همیشه بود :))
بدون آهنگش رو گوش کردم اندازه این تاثیر گذار نبود

Leyli 1396/09/24 ساعت 04:09

چه‌قدررر قشنگه...
خیلی دوستش داشتم...
چشم آقا...
سعیمونُ می‌کنیم :)

عاشق شوید :)

Sabi gol 1396/09/24 ساعت 02:13

عاشق شدن سخته.....

عالی بود.

خیلیم سخته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد