تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

سه میلی لیتر اکسیژن کلرولایز شده

به کجا چنین شتابان… گون از نسیم پرسید

دل من گرفته زینجا

هوس سفر نداری... ز غبار این بیابان؟

همه آرزویم اما... چه کنم که بسته پایم

به کــجا چنیـــن شتابان

به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم

سفرت به خیر ! اما تو و دوستی خدا را

چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران … برسان سلام ما را

یکی از دراماتیک‌ترین شعرایی که تا حالا خوندم. مخصوصا اون آخرش که میگه:

چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران … برسان سلام ما را

یکی این شعرو دوست دارم یکی زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست (کلا دیگه شعری نخوندم که بخوام دوست داشته باشم)

- دوستان ببخشید اگه نظر نمیذارم گاها، مطالعتون میکنم، اما...
- مشغول طراحی یه موتور جستجو برای تلگرام هستم. لذت بخش و سخت هست. تا الان باید تموم میشد اما کمال گراییم نمیذاره. هی میگه باش ور برو اونجوریش کن اینجوریش کن.
- کی گفته "دوری و دوستی" رو؟ من ببینمش فقط...
نظرات 5 + ارسال نظر
Baran 1396/09/14 ساعت 06:29 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و درود و سپاس ...بابت انتخاب شعر ؛تصویر لحاظ شده و بازدید از وبلاگ وباقی قضایا

سلامت باشید ممنون از شما بابت نظر و محبت

صحرا 1396/09/13 ساعت 11:05

چه عالی. خو چطوری بگیرم ازت؟

http://forums.ketabkhan.info/showthread.php?tid=991
اینه لینکش. باید اکانت بسازی بعد دانلود کنی. هر چی هست دانلود کن :))

Leyli 1396/09/13 ساعت 08:10

:)))
بیشتر ببنیم :))

میبینم :)

Leyli 1396/09/12 ساعت 17:31

سه میلی‌لیتر کفایت می‌کنه؟ :))

ببین آفرین :)) این همه من نوشتم تو به تیترش گیر دادی :))) میدونی چی میگم، نظر باید بیاد

صحرا 1396/09/12 ساعت 10:17

تیترت چی میگه؟ :))

نکته انحرافی بود :)))
ببین راستی کلی کتاب دکتر مطهری گیر آوردم که خوب کار میکنن رو کیندل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد