تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

ریکاوری

کی گفته وبلاگ خطرناک نیست و آدم به وبلاگ معتاد نمیشه؟ من شدم. اینو اون وقتی فهمیدم که به خودم اومدم دیدم روزی ۲۰ بار هی میام بلاگ اسکای ببینم نظر جدید ندارم؟ کسی چیزی ننوشته؟ از کجا چه خبر؟

به خودم گفتم تو اینستا و فیسبوک و غیره و ذلک رو هم که پاک کردی چون ترسیدی دیدی زیادی غرق این دنیای مجازی مسخره شدی، پس تو را چه می‌شود؟

گفتم تف به این هورمون دوپامین که جوونی ما رو به باد داد، به هر چی میرسیم هی معتادش میشیم. ای عجب

گفتم خب چه کنم چه نکنم؟ رفتم درمورد دوپامین خوندم. ورزش، معاشرت با مردم، سحرخیزی و ... باعث ترشح دوپامین میشن.  دیدم من هیچکدوم از این کارارو نمیکنم. پس طبیعیه اعتیادم به وبلاگ بیشتر از حد منطقی باشه. تصمیم گرفتم هم ورزش کنم هم کله صحر پاشم هم معاشرت کنم هم یه مدت اینجا هم نیام.

صبحا ساعت ۶ پامیشم میرم یک ساعت ورزش،  یه دوش آب سرد میگیرم (خیلی دردناکه این قسمتش)، میرم کلاس زبان، برمیگردم خونه، درس میخونم، باز شب میرم کلاس زبان (کلاس زبان شبم داون تاون هست که من عاشقشم، مخصوصا الان که فهمیدم شبش چه باحاله)

باور کنید هنوز باورم نشده چقدر شاداب تر شده زندگی برام. از زندگی نباتی نجات پیدا کردم.

و فعلا وبلاگ رو در روزها و ساعت های مشخصی قراره چک کنم (هرچند درستش اینه حدود یک ماه اصلا چک نکنم تا مغزم برگرده به حالت قبلیش). پیشاپیش ببخشید اگه دیر میام یا دیر نظر تایید میکنم یا خوشه ای نظر میدم یا نظر نمیدم.

مراقب خوبیاتون باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
memool 1396/10/29 ساعت 16:17 http://memool.blogfa.com

هاهاها
دقیقا منم همچین تجربه ای داشتم
ولی خب قبول کن نسبت ب اینستا و فلان و فلان خیلی بهتره
بهتر منظورم اعتیادشه

Sabi gol 1396/10/22 ساعت 21:59

چقد خوب. ادامه بدید.

lee 1396/10/22 ساعت 19:59

وبلاگت رو بنا گذاشته بودم بخونم ولی یادم رفته بود.. الان یهو دیدمش //

واقعا اعتیاد اوره این وبلاگ .. من ی ساعت داشتم فکر میکردم وبم رو پاک کنم یا نه

مگى 1396/10/22 ساعت 18:50

اوم...
دارم فکر مى کنم چطور میتونم منم به زندگیم نظم و هیجان بدم؟
سخته برنامه ریزیش
هشتگِ حسودیم شد.

عه بالاخره پیدات شد...
آقا حسابی بهت تبریک می‌گم که داری بهتر زندگی می‌کنی و واقعا واست خوشحالم...
نبودنتم می‌بخشیم :)))

beny20 1396/10/22 ساعت 18:29 http://beny20.blogsky.com

هرچی از حد بگذره می تونه خطرناک بشه ،
اکثر وقت ها زیاده روی عامل اصلی خرابیه ..
وب هم بیا پست هم بذار کامنت هم بده
ولی جوری نباش که یا تمام وقت توی وبلاگ باشی
و یا ماه ها بری و کلن بی خیال همچی بشی ..
تعادل خیلی خوبه .‌ موفق باشی .

منم دقیقا همین شکلیم. حالا وبلاگ نباشه، تلگرام. تلگرام نباشه اینترنت. اینترنت نباشه فیلم!

واقعا تونستی کنترلشو بگیری دستت؟؟ میتونی دقیق تر توضیح بدی چیکارا کردی؟

من شاید دو روز این کارو کنم باز برمیگردم سر جای قبلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد