تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

باز هم قالب

یکی از بزرگترین مشکلای من تو زندگی اینه که خیلی زود از یه چیزی به صورت بصری خسته میشم.

 یادمه روزی که قالب قبلیمو گذاشتم با خودم گفتم "وای چقدر خوبه این همونیه که می‌خوام". امروز اما با خودم میگم "چی بود اون قبلیه همش سفید و بی روح بود". خلاصه درگیریه ادامه داره...

و بله باز هم در مورد تهران هست... زیبایی‌های بصری تهران بیشتر از هر شهر دیگه‌ای به خونم میخوره. عکس رو یک روز صبح زود از پارک نهجل البلاغه گرفتم. اولین و آخرین روزی که با ساسان صبح زود پاشدیم که مثلا ورزش کنیم.

باز هم زلزله اومده تهران اما خداروشکر مثل اینکه خسارت نداشته، بیچاره ایران. امیدوارم زودتر این زلزله‌ها تموم بشه.

راستی اگر فکر می‌کنید متن ها کوچیک هستن Ctrl و + رو بزنید تا بزرگتر بشن.

نظرات 6 + ارسال نظر
صحرا 1396/10/06 ساعت 17:02

باشه باشه :)) عکست خیلی قشنگه. پارک نهج البلاغه یکی از دنج ترین محل های قرار بود! دور از دسترس دوست و آشنا، وسیع و بزرگ :))

ای بابا :)) ای بابا :))

صحرا 1396/10/06 ساعت 16:24

گیتارش زیباست اما من نمیدونم چرا فکر کردم صدای تجمعات سال ۸۸ هست اون ها هم صدای گلوله :\

وای =)))))))) آقاااا سیاسیمون نکن :))))) چهارشنبه سوریه :)))

صحرا 1396/10/06 ساعت 14:25

این صدای چیه پس زمینه؟ حدسایی می زنم ولی مطمئن نیستم

این اهنگ ماهان فراز، به نام fireworks هست که صدای پس زمینش هم چهارشنبه‌سوری هست، راستش گیتارش خیلی به دلم میشینه، یه حس زنده بودن و زندگی جریان داشتن بهم میده

Baran 1396/10/06 ساعت 14:24 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بسی بسیار ها زیبا
+طلوع سیاوش رو پلی کردم...به تصویر خیره شدم

خوشحالم که خوشتون اومد
به قول خودتون بسی عالی

صحرا 1396/10/06 ساعت 10:24

تو موبایل نشون نمیده قالبت رو! نمیدونم مشکل موبایل منه یا نه

درست شد مرسی گفتی

Leyli 1396/10/06 ساعت 04:33

من با گوشی یه چیز مسخره می‌دیدم (از اینایی که می‌زنن تو صورتشون)

درست شد درست شد :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد