تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

نوشتن یا ننوشتن

نظرات 7 + ارسال نظر

چه ایده ی جالبی ه:)))
پست بعدی رو حتما با دست خط خودم می نویسم

ایول :)))

چشم چشم...
عکسم می‌گیرم پست می‌کنم :))
-
-
بیرونم برو. کسی با تو خونه موندن هیچ‌جای دنیا رو نگرفته...

چشمات بی بلا
مرسی :)) منتظرما :))
آره میدونم :)) یه برنامه هایی دارم

Sabi gol 1396/09/14 ساعت 12:20

باشه. انشاالله پست بعدی هر وقت نوشته بشه چالش شما خواهد بود:))

عیدتم مبارک:)

منتظرم پس
عید شما هم مبارکککک

صحرا 1396/09/14 ساعت 11:57

من اجابت کردم دعوتتو

مرسییییییی

راستی چرا هوم‌سیک شدی؟
کانادا به این خوشگلی. برو بگرد و خوش بگذرون. تو خونه نمون که...

گفتنش راحته :))

Sabi gol 1396/09/14 ساعت 05:52

اقا من وب قبلیم دست خطم خیلی بوده:)
یعنی پست بعدیمو حتما با دست خط خودم بنویسم؟:)
روز دانشجو که ۱۶ آذره. ولی پیش پیش برشما مبارک :)

راست میگی اون اصلا ۱۳ آبان بود :))))) چرا قاتی کردم
به هر حال دست خط بد نیست که :))

چه‌جوری دست‌خط شیکمونُ پست کنیم؟ :)))

فخر نفروش :)))) با نرم CamScanner من عکس میگیرم اینجوری میشه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد