تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

برف

۱- الان که دارم این پست رو مینویسم دما ۱۱- درجه سانتی گراد هست، لابد فکر میکنید خیلی سرده، اما نه. شبیه حکایت آب که از سر بگذرد چه یک وجب چه صد وجبه (درست گفتم دیگه؟). یعنی سرده دیگه، حالا چه میخواد صفر درجه باشه چه میخواد ۱۱- درجه باشه. خیلی فرقی نداره. فقط باد هست که مهمه. اگه باد باشه (که اکثرا هست) پدر آدم در میاد :)


این فیلم رو دیروز پری‌روزا گرفتم. برف مثل شلاق میزنه، که البته معلوم نیست تو فیلم :)


۲- تولد عیسی مسیح مبارک

۳- امروز Boxing Day هست، چیزی شبیه Black Friday اما مخصوص کانادایی ها. تخفیف ها بهتر از Black Friday بود. فروشگاه ها در حال ترکیدن بود، مخصوصا لوازم الکترونیکی...

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran 1396/10/11 ساعت 01:04 http://haftaflakblue.blogsky.com/

همه اش به لطف محمدرضا ست ...(آرشیو موسیقی رو عرض میکنم)
اصن ترانه های ابی رو خودشون زنده اجرا میکنن..مونمی زنه
بگذریم؛
سال نوی میلادی مبارککک....

خیلی خوبه که
کنسرت زنده
سال نوی شما هم مبارکککک

Baran 1396/10/07 ساعت 06:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خیلی ممنون بابت فیلم بارش برفی که دیروز پری روزا گرفته بودین...
:
+ترک ببار ای برفِ ...مرحوم حبیب رو دوس میداریم.

++ان شاء الله زین پس...هر روزی که بیرون میرید ...باد نباشه(ماهم جزء سینوزیتیان هستیم)

به به به به شما هم آرشیو موسیقیتون کامله ها
انشالله
اخ اخ سینوزیت خیلی بده

صحرا 1396/10/06 ساعت 14:27

آره دیگه هوا سرد بشه و باد بیاد دیگه فرقی نمیکنه چند درجه باشه. بعضی صبح ها اینجا هوا که دور و ور 2 و 3 درجه هست و باد میزنه وای نمیدونی دویدن چقدر سخت میشه :|

اخ اخ اره بیچاره کرد منو باد. هر روز ک بیرون میرم و باد باشه من شبش سینوزیتم اود می‌کنه

Leyli 1396/10/05 ساعت 15:21

آقااااا برفه...
اینجا تو تهران برف نیست...
خوش به حالت...

دلت بسوزه :)))
من آخرین باری که تهران برف اومد و حال کردم دبستان بودم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد