تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

کلی گویی

۱- چند روز دیگه مجددا IELTS دارم. عجب گیری افتادیما آقا... البته خوبیش اینه دیگه اندازه قبل استرس ندارم. دستم اومده چیه و چجوری نمره میدن.

۲- یه گیتار برقی خریدم  البته برقی که میگم اون آدمای عجیب غریبی که مو بلند میکنن و شلوار چرم تنگ میپوشن خالکوبی های عجیب غریب دارن نیاد تو ذهنتون، این شکلیه:

مدلش Dean Evo XM هست. بد نیست خوشم اومده ازش. البته هنوز چیز خوبی باهاش ضبط نکردم که بذارم (خالی میبندم حال ندارم آپلود کنم)

۳- إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا (1) وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا (2) وَقَالَ الْإِنْسَانُ مَا لَهَا (3) یَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبَارَهَا (4) بِأَنَّ رَبَّکَ أَوْحَى لَهَا (5) یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا لِیُرَوْا أَعْمَالَهُمْ (6) فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ (7) وَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ (8)

۴- شروع کردم شطرنج بازی کردن باز. یه مصاحبه از بابی فیشر (گنده لات شطرنج دنیا که مرد سال ۲۰۰۸) دیدم. خیلی جالب بود. مصاحبه مال اواخر عمرش بود. میگفت: من از شطرنچ متنفرم و بازی مسخره‌ای شده، شاید ۱۰ یا ۲۰ سال پیش خوب بود اما الان بازی بدیه و نمیخوام بیشتر از راجع بهش صحبت کنم که تبلیغش شه. (الله اکبر) مصاحبه‌گر پرسید از اول متنفر بودی یا یهو متنفر شدی؟ جواب داد: از اول متنفر بودم ولی نمیدونستم، کم کم فهمیدم که ازش متنفرم.

بابی فیشر خیلی (زیاد) از یهودیا بدش میومد و کلی مصاحبه (اکثرا توهین آمیز) دربارشون داشت، فکر کنم برای همین بیچارش کردن، ۱۰ سال زندانی بود و بعدشم گفتن مشکل روانی پیدا کرده و اینا.

به نظرم همه رو با یه آتیش سوزوند. یهودیای خوبی هم هستن که کارای صهیونیسم رو محکوم میکنن و هر سال پرچم اسرائیل رو آتیش میزنن. ولی خب من یه پدرکشتگی خاصی با یهودیا دارم سر جشنی به نام پوریم (تو زمان خشایار شاه به دربار شاه نفوذ کردن و عاشق یه دختره کردنش و مستش کردن و دستور قتل هزاران هزار ایرانی رو گرفتن و به خاک و خون کشیدن همه رو). هالیوود هم با افتخار یه فیلم واسش ساخته و هر بار که بهش فکر میکنم اعصابم به هم میریزه. حالا یهودیا سر اون قتل عام هر سال یه جشنی میگیرن که گفتم اسمشم پوریم هست. یهودیای ایرانی هم جشن میگیرن! که با اعتراض یه سری مردم مواجه شدن تو چند سال اخیر.

نظرات 8 + ارسال نظر
Baran 1396/09/02 ساعت 10:55 http://haftaflakblue.blogsky.com/

گیتار نو مبارک
خشمان آمد

ممنون

صحرا 1396/08/30 ساعت 01:52 http://sahra95.blogsky.com

اینجام بخوای نگران نظر بقیه باشی که نمیشه :)

این هم حرفیست بسیار متین :)

صحرا 1396/08/30 ساعت 00:15 http://sahra95.blogsky.com

نمیدونم. به نظرم مشکل خاصی نداشت مگه به خاطر خود کلمه وبلاگتو سانسور کنند :))

به اونم فکر کردم. ای بابا دلم پر بود. چون حرفام نا پخته و شلخته بود ترسیدم کسی برداشت بد کنه پاکش کردم

صحرا 1396/08/29 ساعت 19:13 http://sahra95.blogsky.com

فکر کنم یه پست دیگه هم چند ساعت پیش بود که حالا دیگه نیست! کامنتم اون موقع نصفه نیمه موند رفتیم جشن :)

آره نمیدونم کار درستی بود انتشارش یا نه. به نظرت بذارمش یا نه؟

صحرا 1396/08/29 ساعت 19:11 http://sahra95.blogsky.com

به به گیتار نو. به جای چرخش برات بچرخه چی میشه گفت؟
در مورد یهودیا خیلی نمیدونم. حالا چی شده یاد اونا افتادی؟
پیش به سوی ۶۰۵ آیلتس: )

مرسی :) فک کنم سیماش واست بنوازن :)) وای گفتی آیلتس و کردی خرابم :(

واقعا این پوریم واقعیه؟
حتی نمی‌دونستم چنین چیزی وجود خارجی داره...
درمورد گیتارتم باید تبریک بگم...
مبارکه حسابی...
و اگه میشه لطفا پست زیاد بذار...
این روزا حس می‌کنم تنهایی دارم فعالیت می‌کنم...
بنویسین دیگه...

آره یه سرچ کن PURIM کپ میکنی :))
باشه :))) به خدا موضوع ندارم

Sabi gol 1396/08/29 ساعت 12:46

راستی گیتار نو مبارک :)

مرسییییی :))

Sabi gol 1396/08/29 ساعت 12:42

ایندفعه امیدوارم امتحانتو قبول بشی. خوب بخون و حواست باشه.
موفق باشی و امیدوارم خبر خوبی این دفعه بدی. بگی که قبول شدی.

واقعا ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد