تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

آرامش بعد از طوفان؟

امتحان IELTS رو دادم. نمیدونم خوب دادم یا بد :) که به نوبه خودش جای تعجب داره.


تو راه برگشت رفتم یه کتابفروشی زنجیره ای به نام Indigo، کتابفروشی ها دوست داشتنی هستن هرچقدر هم آدم کتاب نخون باشه. یک کتابخوان الکترونیک آمازون کیندل مدل Glare-free خریدم، و کلی باهاش حال کردم. خیلی خفنه. واقعا طراحی شده برای کتاب خوندن. دیکشنری خوب و کاربر پسندی داره، چشم رو ابدا اذییت نمیکنه و مهم تر از همه، نوتیفیکیشن و تلگرام و ... نداره :) برگ برندشه اصلا این قسمت. نشستم یک ساعت بدون اینکه حواسم پرت شه کتاب خوندم و راضی بودم از تجربه ای که باهاش داشتم. اگر پی دی افای زیادی دارید که نخونده مونده، واقعا توصیه میشه.


تو راه برگشتن دیدم موهای درختا قرمز شده. داره پاییزشون میشه. 

نظرات 7 + ارسال نظر
Baran 1396/08/01 ساعت 08:27 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ممنون ومچکر...من؛ نه دل دوری از سرزمین مادری رو دارم..نه دل هواپیما سوارشدن رو...جدی جدی ترس برم داشت نکنه دعا تون سریع بگیره ...:

هواپیما که خیلییی خوبه
من یکی از بهترین مکان هایی که توش آرامش دارم فرودگاه هست

Sabi gol 1396/07/30 ساعت 15:35

انشاالله قبولین...

جدیدا کتاب های الکترونیکی زیاد میخونم... خیلی عالیه... :)
هر لحظه و هر جا که باشیم میتونیم وقتمونو با این نوع کتابها پر کنیم...

واقعا جذاب تر هستن کتاب های الکترونیکی
دقیقا

Baran 1396/07/29 ساعت 23:12 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چه تصویر قشنگی ..چه برگهای خوش رنگی
طبیعت اونجا واقعا بینظیره...
خصوصا جنگل های کاجش ..افراها و....
چقدر خوب و لذت بخشه ؛به طبیعت احترام گذاشتن...
ان شاءالله نتیجه آزمون تون خوب خوب میاد ..با فراق خاطر تشریف ببرین خزان درخت ها رو تماشا بکنید و...برای ماهم تصویر ثبت بکنید...
+خیلی ممنون بابت آن تصویر خوش آب رنگ...

واقعا طبیعت بکر و دست نخورده ای داره، واقعا...
مرسیییییی
ایشالا شما و خانواده محترمتون خودتون بیایید از نزدیک ببینید

صحرا 1396/07/29 ساعت 21:36

چه خوب و کاربردی

اره خلاصه

صحرا 1396/07/29 ساعت 18:12

من یکی وقتی نمیدونم امتحانی رو خوب دادم یا بد، بدجور از نتیجه می ترسم ان شاالله با یه ۷۰۵ ۸ زدی تو گوشش :))
کتابخوان اگه چشمو اذیت نمیکنه خیلی خوبه. مشکل من البته بیشتر گوگل کردن هست موقع مطالعه متون انگلیسی. باید گوگل و ویکیپدیا دم دستم باشه دیکشنری جواب نمیده

هفت و نیم هشت =)))))
کتابخوانا صفحشون اینک اسکرین هست. نمیدونم راجع بهش شنیدی یا نه، ولی نه از خودش نور دازه نه مثل مانیتور پرش داره صفحش. مثل خود کاغذ هست. خوبیش همینه اصلا :) یه کلمه رو سلکت که میکنی، همون لحظه دیکشنری و ویکی‌پدیا اون کلمه رو میاره برا ادم :)

ژوانا 1396/07/29 ساعت 17:33 http://candydays.blogsky.com

ولی من هیچ جوره نمیتونم کتاب الکترونیک بخونم و هیچ چیزی برام لذتبخش تر از دست گرفتن یه کتاب واقعی و ورق زدن صفحات کاغذیش نیست ، حالا درسته که اونجوری کلی هم از قطع درختا جلوگیری میشه تو پروسه ی ساخت کتاب ، ولی باز هم با این فکرها نمیتونم خودم رو متقاعد کنم که ebook ها رو دوس داشته باشم :)
واسه من همه چی سنتیش قشنگه :دی

منم تا قبل از خریدش نمیتونستم باهاش کنار بیام. ولی خیلی زودتر از چیزی که تصور میکزدم بهش عادت کردم و توجه ام رو جلب کرد

وای چه قدر خوشگلن درختا...
واسه آزمونتم نگران نباش...
خوب دادیش :)

اره خیلی چشم نوازه رنگشون
مرسی :) ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد