تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

آرامش قبل از طوفان

- من این لحظات آرامش قبل از طوفان رو دوست دارم، 

 

منو یاد بتهوون میندازه. میتونی بشنوی؟ مثل اینه که سرتو بذاری روی چمن، میتونی صدای رشدش رو بشنوی، صدای حشهره ها هم احساس میکنی. تو بتهوون دوست داری؟

- نمیتونم بگم.

- بهتره بیشتر گوش کنی

(اسلحه را از دستش میقاپد و شلیک میکند)

-سکانسی از فیلم LEON-


فردا امتحان IELTS دارم :)


موسیقی مرتبط با حال

راستش الان چند ماهی میشه اینجام،‌ تا الان قشنگ وقت هدر دادم. اگر فردا قبول نشم میتونم بگم یک ترم دیگه هم از دست میدم و هر روز که بلند میشم از خواب تا شب به زندگی نباتیم روی تختم ادامه میدم و آرشیو یوتیوبم رو کامل تر میکنم. باورم نمیشه انقدر کم ارزش شدم که برای چندتا مدرک و کاغذ پاره انقدر تحت فشارم. حس میکنم مثل سگی هستم و نظم نوین جهانی مثل صاحبم، برای لحظه به لحظه زندگیم برنامه ریزی کرده و هر بار منو با یه استخون بزرگتر گول میزنه.
دیپلمت تموم شد؟ آفرین پسر، برو دنبال زبان. آفرین پسر خوب، زبانم آوردی برام،‌ بدو برو مدرک دانشگاه رو بیار. به تو میگن پسر خوب، عه کردیت کارت نداری که! تا نداشته باشی از غذا خبری نیست. بدو بیارش... واقعا خوب سرگرم شدیم.









نظرات 7 + ارسال نظر
Baran 1396/08/01 ساعت 08:19 http://haftaflakblue.blogsky.com/

این چه حرفیه..دشمن شما شرمنده ...قلبا دوست داشتم وخوندم...

لطف کردید :) ممنون بازم

Baran 1396/07/29 ساعت 22:55 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خداوکیلی خوندم.5مرتبه هم خوندم.
خواهش میکنم.

من واقعا شرمنده شدم :) دست شما درد نکنه :)

Baran 1396/07/29 ساعت 09:01 http://haftaflakblue.blogsky.com/

راستی ؛
عکسها قشنگی هستن ..خصوصا اون قاصدک؛که...
ممنون .

ممنون :)

Baran 1396/07/29 ساعت 08:57 http://haftaflakblue.blogsky.com/

براتون موفقیت توام با سلامتی و خوش دلی آرزومندم
( آیة.الکرسی می خونم براتون)
زنده باد امید....

من جدی تحت تاثیر قرار گرفتم :)‌ واقعا خوندید برام؟ مرسی :) اصلا روزمو ساختین :)

Sabi gol 1396/07/29 ساعت 04:13 http://Yebargesabz.blogsky.com

سلام
انشاالله قبول میشید... این ترم میرین سراغ درس و دانشگاه... براتون ارزوی موفقیت دارم..

میشه گفت شبیه یه عروسک خیمه شب بازی ...

عکس ها خیلی زیبا بودن... حس کردم توی یه نمایشگاه دارم قدم میزنم و تابلوهای نقاشی رو نگاه میکنم اونم با همون عنوان ارامش قبل از طوفان...

ممنون :) ایشالا
سبک نقاشی های جالبی هستن به نظرم. همین عنوان رو سرچ کنید کلی نقاشی زیباتر میاره

زندگی ماشینیه دیگه...
همونی میشیم که ازمون انتظار میره تا به درصدی از اون‌چیزی برسیم که انتظارشُ داشتیم...
این‌روندُ تا آخر عمرمون ادامه میدیم و دست آخر به یه بازنشستگی کسالت‌بار که باید ازش اظهار رضایت کنیم، رضایت می‌دیم...

اره دیگه. اصلا زندگی نیست. ماشینه واقعا

صحرا 1396/07/28 ساعت 22:30

موفق باشی محمدرضا. امیدوارم با خبرای خوب بیای واسمون بنویسی :)

ممنون صحرا :) ایشالا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد