تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

تغیرات قالب

یه بنر تهران به قالبم اضافه کردم و قسمت آرشیو رو هم برگردوندم. خیلی مینیمال شده بود دیگه قالبم.

به نظرتون قبلی بهتره یا جدیده یا who gives a crap :)

راستی عکس قبل و بعد بنر هم براتون میذارم.

این بعد از فتوشاپ و اینا:

این هم اصل عکس:

نظرات 7 + ارسال نظر

آقااا چرا سختش می‌کنی؟ =))))
هم قالب وبلاگتُ دوست دارم هم خودشُ :)
بازم اگه مورد مبهمی هست تا توضیحش بدم(از این لبخندای شیطنت‌آمیز) :)

لطف دارررری :) ممنون :) نه دیگه اینجوری که لبخند شیطانی زدی موردی هم باشه حلش میکنم خودم :))

داشتم به خاطر مینالیستی بودن قالب وبلاگت طرفدارش شدم :)

ببین جملت فعلش مشکل داره :) برا همین نمی‌دونم طرفدارش شدی، یا داشتی میشدی نشدی :))

Baran 1396/07/21 ساعت 01:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

من توی 9سالگی 40روز تهران بودم... دلمم واسه ی شهر و دیارم تنگ شده بود..خصوصا برای باغ آلوچه ها ....که پرچینش افراهای نروژی بودن.....
باگریه گفتم؛منو ببرین جایی که درخت داشته باشه ...
بماند که چقدر بهم خندیدن و گفتن؛بچه حلال زاده به داییش میره...اونم اومده بود مرد گنده دلتنگی می کرد...
که رفتیم ولی عصر ...ولی عصر دوست داشتنی با چنارهای غریب نوازش ....که هیچ کم از افراهای سرزمینم نداشت..
اینه که ازمردمان تهران چیزی بخاطر ندارم و دوستش دارم.
+بابت گذافه گویی هام عذرمی خوام

اخی :))))) چه خاطره با مزه ای
ولی واقعا خوش به حالتون که جای پر درخت با آب و هوای پاک بزرگ شدید.
خیابون ولیعصر ولی واقعا قشنگه
گذافه گویی چیه لذت بردیم

Baran 1396/07/20 ساعت 11:54 http://haftaflakblue.blogsky.com/

منم با صبیره بانو موافقم؛قالب خوشکلترشده :)
√باید برم منو تهران 2دور گوش کنم
+محرم های تهران خیلی دوست داشتنی هست.

تهران شهر جالبیه. مردمش نامهربونن یکم فقط
بله موافقم :)

صحرا 1396/07/20 ساعت 09:03

تغییرات همیشه خوبه
حواست باشه این تهران در مه فرورفته هربار وارد وبلاگ میشی هواییت نکنه

آخ آخ اره. البته من که کل زندگیم والپیپر تهرانه.

صبیره 1396/07/20 ساعت 03:00

قالبت الان خوشکلتر شده... :)
تغییراتش خوبه...
یکم از اون خالی بودن قبل در اومده... خیلی ساده بود...

خوشحالم خوشتون اومده :)

نه الان خیلی بهتر شده :))
جدیده رو خیلی دوست دارم...
قبلیه زیادی خالی بود :)

خب خداروشکر وقتی که دیشب گذاشتم سرش هدر نرفت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد