تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا
تلخ تر از قهوه

تلخ تر از قهوه

روزنوشت های یک عدد محمدرضا

جایزه داستان تهران

جایزه داستان تهران چیه؟

جایزه داستان تهران یه مسابقه سالانه هست و همه داستان های کوتاه خودشون رو که مرتبط به شهر تهران هست و وجود نقش تهران توش الزامی هست برای مسابقه ارسال میکنن (عجب جمله بندی ای !)

خیلیا خود شهر تهران رو کاراکتر اصلی میکنن

خیلیا صرفا داستانشونو توی تهران و خیابون هاش جلو میبرن

من عاشق این مسابقه هستم چون من عاشق این شهر هستم


قضیه اینه که همیشه توی یه ماهنامه نسبتا معروف به اسم "داستان همشهری" ( که یکی از خوبای روزگاره) آثار برنده های مسابقه چاپ میشه

امسال به نظرم برنده های اول و دوم اصلا لایق رتبشون نبودن، واقعا نسبت به پارسال بد بود. تا جایی که داستان دوم رو نیمه کاره رها کردم

اما داستان سوم...

"سی کیلومتر" اثر عالیه عطایی...

نمیدونم عالیه عطایی کیه؟ نویسنده هست یا طبق داستانش یک دانشجوی هنر هست

اما میدونم که من عاشق داستانش و شخصیت های توش شدم

داشتم فکر میکردم که ای کاش... ای کاش عالیه عطایی همون دانشجوی هنر دانشگاه تهران باشه و داستانش واقعی باشه

و ای کاش میشد ببینمش.


پ.ن. چه شکست عشقی خوردید، چه کنکوری هستید، چه دیووانه، چه معمولی، "داستان همشهری" رو از دست ندید. تو مترو و تاکسی و اینور اونور خیلی حال میده خوندنش.

پ.ن.2. اینم لینک جایزه داستان تهران : http://dastanetehran.dastanmag.com



نظرات 2 + ارسال نظر
استاد 1395/02/07 ساعت 05:48

سلام
خیلی از اشنایتون خوشحال هستم.
من هم به ذاستان نویسی علاقه دارم.
یه رمان هم نوشتم.
دارم یه داستان کوتاه هم مینویسم.
خوشحال میشم اگه شما که قلم و البته اطلاعات خوبی دارید ,داستان کوتاه من رو بخونید و ایراداتی رو که داره به من تذکر بدید.
البته اگر براتون امکان داره.

سلام
باعث افتخار حقیر هست

مه دخت 1395/02/06 ساعت 23:06

من امسال توی هنر :رتبم سه رقمی شد و حتما یه رشته ی خوب رو در دانشگاه تهران قبول میشدم اما انتخاب رشته نکردم و موندم
ان شاءالله وقتی پزشکی رو قبول شدم و همزمان در رشته هنر هم انتخاب رشته کردم ، شما رو با این خانومِ هنرمند آشنا میکنم
___________
خب چرا شما توی این مسابقه شرکت نمیکنین؟؟تا حالا کسی نوشته هاتون رو خونده؟
چرا اینارو به یه نویسنده ای کسی نشون نمیدین؟

اگه منو باهاش آشنا کنین ممنون میشم
بعضیا کارشون نوشتن هست، بعضیا علاقشون

پ.ن خوشحالم هنر نرفتین :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد